Get our newsletter!
Check out our volcano tours on VolcanoAdventures.com!
Volcanoes & Earthquakes - new app for Android
Volcanoes & Earthquakes - app for iPhone & iPad

Garantierte Reisen:
19.-26. Sep 2020: Perle der Ägäis - Santorin - Santorin (Griechenland)
10.-18. Okt 2020: Feuerberge Siziliens - vom Stromboli zum Ätna - Äolische Inseln + Ätna
14.-27. Nov 2020: Wüste, Salz und Vulkane - Danakilwüste (Äthiopien)
7.-16. Dez 2020: Magic Minutes: Chile Solar Eclipse 2020 - Chile
: Plätze frei / : garantiert / : Wenig freie Plätze / : Ausgebucht
Interactive map of latest earthquakes and active volcanoes in the world

Zufallsfotos
Auch interessant: Monatliche Berichte

Erdbeben weltweit - Berichte und News:

Mo, 1 Okt 2018, 00:24
World map showing earthquakes above magnitude 5 during September 2018
Jump to daily reports for : 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 Sep 2018
Summary: 4224 quakes M2+, 1170 quakes M3+, 624 quakes M4+, 175 quakes M5+, 11 quakes M6+, 3 quakes M7+ (6207 total) ...mehr alles lesen
So, 30 Sep 2018, 23:50
World map showing volcanoes with shallow (less than 20 km) earthquakes within 20 km radius during the past 24 hours on 30 Sep 2018 Number in brackets indicate nr of quakes.
Quakes detected near: Akyarlar (1 quake mag 1.9), Bardarbunga (9 quakes between mag 0.1-1.2), Clear Lake (12 quakes between mag 0.4-2.5), Etna (1 quake mag 3.5), Eyafjallajökull (1 quake mag 1.0), Grímsvötn (7 quakes between mag 0.4-1.3) ...mehr alles lesen
So, 30 Sep 2018, 23:20
World map showing earthquakes above magnitude 3 during the past 24 hours on 30 Sep 2018
...mehr alles lesen
So, 30 Sep 2018, 10:52
Sa, 29 Sep 2018, 23:50
World map showing volcanoes with shallow (less than 20 km) earthquakes within 20 km radius during the past 24 hours on 29 Sep 2018 Number in brackets indicate nr of quakes.
Quakes detected near: Apo (2 quakes between mag 2.7-2.7), Bardarbunga (5 quakes between mag 0.3-1.3), Cerro Prieto (1 quake mag 4.4), Clear Lake (13 quakes between mag 0.6-1.1), Coso (2 quakes between mag 0.8-1.0), Etna (1 quake mag 2.9) ...mehr alles lesen
Sa, 29 Sep 2018, 23:20
World map showing earthquakes above magnitude 3 during the past 24 hours on 29 Sep 2018
...mehr alles lesen
Fr, 28 Sep 2018, 23:50
World map showing volcanoes with shallow (less than 20 km) earthquakes within 20 km radius during the past 24 hours on 28 Sep 2018 Number in brackets indicate nr of quakes.
Quakes detected near: Akyarlar (1 quake mag 1.5), Campi Flegrei (Phlegrean Fields) (1 quake mag 1.7), Clear Lake (11 quakes between mag 0.3-1.4), Etna (16 quakes between mag 1.2-2.9), Gareloi (3 quakes between mag 0.4-1.3), Geysir (1 quake mag 1.5) ...mehr alles lesen
Fr, 28 Sep 2018, 23:20
World map showing earthquakes above magnitude 3 during the past 24 hours on 28 Sep 2018
...mehr alles lesen
Fr, 28 Sep 2018, 12:32
Fr, 28 Sep 2018, 10:25

Show more news


Mehr auf VolcanoDiscovery:

Why is there advertising on this site?

Unsere Arbeit unterstützen?


Diese Webseite ist ein privates Projekt, das wir in unserer Freizeit betreiben und für das wir keine direkten Einnahmen haben.
Die Nachrichten zu Vulkanen, Erdbeben und anderen Themen, die Instandhaltung des Servers und dieser Webseite, sowie die frei zugägnlichen Tools zu Vulkan-Webcams und der interaktiven Erdbebenkarte aufrechtzuhalten, verschlingt enorm viel Zeit und kostet Geld.
Wenn Sie die Infos mögen und uns in der Arbeit dazu unterstützen wollen, würden wir uns über eine kleine Spende (PayPal) sehr freuen.
Online Zahlung (Kreditkarte)
Vielen Dank!